Es un libro de recuerdos. Gracias J.M (persiana)
Eddy, 6 years ago
Muy bonito ejemplo

vincent, 6 years ago
Really captures the romantic spirit. Great work.

Thor5ten, 6 years ago
Wonderful photo show.

Ulli, 6 years ago
Muchas gracias a todos por vuestros amables comentarios.

persiana, 6 years ago
Good book and romantic music!
Filip, 6 years ago
Livre élégant

PAT67, 6 years ago
Muchas gracias Filip y Pat

persiana, 6 years ago
Nice memories..well done...persiana.

Dani, 6 years ago
Comment to this article
You must be logged in before you can comment to this article. Login | Register
More by persiana